سخت است...

سخت است در خوش گذرانی هایت هم افکارت آزارت دهند،
و طعم زهر مار به خود بگیرد لحظات شادت . . .



نظرات شما عزیزان:

sanaz
ساعت19:54---3 شهريور 1392

ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺖ ﺍﺳﺖ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ
ﮐﺪﺍﻣﯿﮏ ﺭﺍ ﺳﺨﺖ ﺗﺮ ﻣﯽ ﮐِﺸﻢ؟
ﺭﻧﺞ ... ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ... ﯾﺎ ... ﻧﻔــﺲ ﺭﺍ ... ؟


raha
ساعت13:34---27 مرداد 1392


خواستم بهت چيزي نگم



تا با چشمام خواهش کنم



درها رو بستم به روت



تا احساس آرامش کنم



باور نميکنم ولي



انگار غرور من شکست



اگه دلت ميخواد بري



اصرار من بي فايده اس...



raha
ساعت13:33---27 مرداد 1392

من که باور کرده ام،

زندگي شايد همين باشد؛

يک فريبِ کوچک از دستِ گرامي ترين عزيزانت؛

من که باور کرده ام، بايد همين باشد ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تنهایی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:خوش گذرانی,افکار,لحظات شادی, | 10 قبل از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو